Oldalak

2012. január 29., vasárnap

5. rész

Na. A "semmi különös" nap után megjöttünk az 5. fejivel. Reméljük tetszik. 
Jó olvasást! :)
Puszaa :)

2011.augusztus 23.

A tegnapi nap olyan... inkább a "semmi nem történt, csak a szokásos" kategóriába tartozik. Hát... Ilyen is kell néha. De csak néha. Reggel úgy ébredtem, hogy valaki közelről bámulja a fejemet. Lassan kinyitottam a szememet és mikor kapcsoltam rekordgyorsasággal hátraugrottam. Aztán elröhögtem magam, mert csak Kiki volt. Gyorsan elkészültünk aztán mentünk le reggelizni. Úgy érzem, hogy én és a csokis műzli jóban vagyunk egymással. Hehe. Bíztató. Egy héten keresztül csokis műzlit fogok enni? Asszem' ja. Hát... cest' la vie. Reggeli közben természetesen ment a röhögés.
- Annyira gusztustalan a bátyám!! - mondta Kiki röhögve és elkezdte ecsetelni, hogy miért. - És egyszer amiko' ott volt a csaja, bementek a szobájába ahol ott volt az iPodom, és ott smaciztak én meg rájuk nyitottam!!! És akkorát röhögtem mer olyan bénán csinálja basszus!! - mondta mi meg már könnyeztünk a röhögéstől. Mikor végeztünk a reggelivel, gyorsan felszaladtunk átöltözni (hosszú ujjast vettem, és megsülök) meg fogat mosni (kell azt is néha, na). Fogmosás után gyors átvettem egy rövidújjast (Green Day) és már mehettünk is. Pont abban a pillanatban mikor leültünk kirontott az ofő, ezúttal egy megafonnal (??) és beleordított, mire mindenki a fejéhez kapott, és felé fordult mire elégedetten biccentett. Rendben. Ezúttal ő nyert.
- Ismerkedős játék következik - mondta, most már halkabban. Egyöntetű pfújolás keletkezett a parkban. - Kötelező!!! - tette még hozzá. Mivel látta mindenkinek a képét (bevallom eléggé fanyar arcot vághattam, ahogy a többiek is) újra megszólalt. - Rendben. Választhattok. Kirándulás a környéken, vagy ismerkedtek egy kicsit. - mondta. Egyből mindenki az ismerkedést választotta. Na nehogy már kirándulni kelljen menni!
- Rendben - bólintott elégedetten. - ebéd után még mindenkinek lesz egy kis ideje és kezdjük mondjuk... 1-kor. - közölte és bevonult a szállodába.
- Hát ez furi volt - jegyezte meg jó hangosan Kiki, mire mindenki röhögve felénk fordult. Zengett a park a 9/a és b-sektől. Jó lesz ez az osztályközösség... Ebédnél elég sokan odacsapódtak hozzánk, gondolom kíváncsiak, hogy min szoktunk röhögni. Haha. Irigyek. Ezt el is mondtam a többieknek mikor már kint voltunk a parkban.
- Jaja. Kis irigy ku... - kezdte Lola, de megrúgtam, mire hangosan felszisszent és intettem a fejemmel, hogy megint jönnek ide a csajok, meg pasik akik ebédnél nálunk voltak. - Szuper - dünnyögte, miközben a sípcsontját masszírozta.
- Bocs - mondtam.
-Sziasztok! - köszönt az egyik pasi.
- Cső - köszöntünk vissza, tök egyszerre. Az ofő kirontott az udvarra. Hurrá. Egy emberként fordultunk oda. Jaj. Most jön a szívás. A gramofonját már megint magánál tartotta.
- Füleket befogni - sikítottam egyet, mert egy nagy levegőt vett és készült beleüvölteni. A megjegyzésemre elnevette magát és a többiek is röhögve fordultak felém. Én a fülemen tartottam a kezem, de a többiek levették. Amikor nem figyeltek akkor az ofő beleüvöltött a gramijébe. Asszem egyeseknek fülészetre kell menniük. Na mindegy. Én okos voltam. Szuper.
- Mindenki figyeljen!!!! - üvöltötte az ofő. -  Mondom a párokat!! Akiknek mondom a nevét az legyen szíves feltenni a kezét!!! Tehát... Rebeka és Richárd!! - üvöltötte, mire unottan feltettem a kezem. Ééés... Egyszer csak meg láttam Őt. Írtózatosan helyes volt... Fekete rövid haja volt, és eléggé rockosnak tűnt. A Bmx-én ült és mutatott egy padra. Felálltam (majdnem visszazuhantam) és elindultam a mutatott helyre. (A párolvasás folytatódott, de már semmit nem hallottam belőle.) Leültünk és egymás szemébe néztünk. Esküszöm, nála nincsen helyesebb fiú az egész Földön... Bemutatkozott és én is neki.
- Én Pestről jöttem a IX. kerületből. Te? - kérdezte eszméletlenül kedvesen.
- Én is Pestről jövök, de a II. kerületből. - mosolyogtam rá mire egy száz pontos vigyorral tisztelt meg. Jézusom... De cukiiii!!! - Van tesód? - kérdeztem.
- Ja, van egy öcsém Peter. Ő már itt született. Neked?
- Sajna nincs, csak anyukámmal élek, most költöztünk ki.
- Apukád?
- Kicsi voltam még mikor elhagyott minket. Anyum mesélte, hogy soha nem is voltam jóban vele. - néztem rá kicsit szomorkás mosollyal.
- Bocs, nem akartam... - kezdett mentegetőzni.
- Ugyan már, semmi. És miket szeretsz csinálni? Látom Bmx-ezni. - mosolyogtam rá, mire elnevette magát.
- Hát ja, de a zene a mindenem. Anyám nem bír velem. Tartom magam ahhoz az elvhez, hogy ha szomorú vagyok zenét hallgatok, ha örülök zenét hallgatok, ha semmihez nincs kedvem zenét hallgatok. - mondta mire felnevettem.
- Hát ja, most komlyan. Én is tökre bírom a zenét, és van is egy olyan szám: "Zene nélkül mit érek ééén?" - kezdtem dúdolni. Jéééézusom. De hülye vagyok... Jajj istenem. Döbbenten néztem Ricsire, aki szintén elkezdte dúdolni. Eszméletlenül jó hangja vaaan!!! - Te is szereted? - kérdeztem.
- Ja. Tökjó, és a haverjaimnak is mindenük a zene.
- Tényleg? - kérdeztem vigyorogva. Jó pont. - Az az igazság, hogy Magyarországon anyukám nem bírt elszakítani az MP4-emtől. Most az iPod-omtól nem tud... - gondolkodtam el, mire Ricsi hangosan felnevetett. Elmosolyodtam.
- Te amúgy jó tanuló vagy? - kérdezte.
- Öhh... Az igazat? - kérdeztem, de persze költői kérdés volt. - Ja, elég jó csak a biosz meg a tesi nem megy - nevettem fel. - És te?
- Ja én is eléggé jó vagyok, viszont a biosz nekem sem az erősségem... És gondolj bele... Most az egészet franciául... - mondta, mire megborzongtam. Ez még eszembe se jutott... - Ugye? - nézett rám.
- Hát... Jézusom. Eszembe sem jutott. - mondtam, de megszólalt a telóm és üvöltött belőle a Green Day American Idiot-ja. Elképedve nézett rám, aztán megnézte a felsőmet is. Gyorsan felvettem a telót és szóltam Lulunak, hogy tegye le, és figyeljen a saját párjára.
- Te szereted a GD-t?? - kérdezte döbbenten, mire elmosolyodtam.
- Hogy szeretem-e? Immáádomm!! - mondta nevetve. - De szeretek még egy csomó bandát.
- Például?
- Hát... MCR, AC/DC, Metallica, KoRn, Nirvana, FOB és még egy csomó minden. - nevettem. - És te? Milyeneket szeretsz?
- Ugyanezeket és még a Jet és talán még a The Asteroids Galaxy Tour is. - nevetett. De ééédes!!!
- Ahamm.
- FIGYELEEEM!!! - üvöltött az ofő. - Azt fogjuk csinálni, hogy körbeállunk, esetleg ülünk!! Mondok egy nevet bemutatkozik és válaszol a kérdésekre!!! MOST!!!! - ordította. Élmény volt. Esküszöm. Mikor abbahagyta az üvöltözést egymás szemébe néztünk Ricsivel és elröhögtük magunkat. Háhá. De jóó! Összehaverkodtunk. Körbeálltunk. Kiki kezdett. Vicces volt. Jó fej a csaj.
- Kiki vagyok. - mondta mire az ofő kiakadt és azt mondta a rendes nevét mondjuk. - Jó Kinga. Tessék. Kérdés? - kérdezte. Mindannyian röhögtünk. - Nincs? Oké. Én végeztem. - mondta. A nevetés még hangosabb lett.
- Rendben. - forgatta a szemét az ofőnk. Most nézem... Van vele még egy tanár! Ezek szerint az ismeretlen lesz az a-soké. Juhé. Egy rejtély megoldva.  - Következő!
- Becky vagyok, gondolom tudjátok hány éves - néztem körbe unottan. - Anyukámmal élek, december másodikán van a szülinapom és mindenem a zene. A kedvenceim: MCR, AC/DC, Nirvana, Green Day, KoRn, Metallica, FOB. A barátnőim: Kiki, Lulu, Lola, Viki és Fló. Ennyi elég? - kérdeztem az ofőtől, mikor bólintott.
- LuCA vagyok, de nehogy annak merjetek hívni, inkább LuLU. Kössz. - nézett körbe. - Kábé ugyanaz mint amit Becky mondott, csak én apámmal és anyámmal élek, és van egy húgom. - sorolta unottan.
- Oké, Viki vagyok hívhattok Vikának is és csak akkor hívnak Viktóriának, ha sz*rban vagyok. - lépett előrébb Vika. Röhögéssel díjaztuk az emlékezetes belépőjét. - Jöhetnek azok a számok amiket elsorolt Becky, csak nálam a Metallica kilőve. Végeztem. - mondta és visszalépett.
- Lola vagyok. Ha valakinek kérdése van az keressen meg. - mondta és hátralépett a körbe.
- Gyerekek!! - mondta az ofő és éppen elkezdett volna magyarázni, de aztán lemondóan legyintett egyet és tovább figyelte az egyre rövidebb beszámolókat.
- Ricsi vagyok, szüleimmel élek, imádom a zenét, szeretek BMX-ezni. Kérdés? - vonta fel a szemöldökét. Én mosolyogva figyeltem őt. Mikor visszalépett a körbe rám kacsintott. Úristen. Majdnem elájultam.
- Flóra vagyok, hívhattok Flónak is ha tetszik, apámmal élek, zene jöhet, amit Becky mondott. Csak FOB kilőve. Nem jön be - rázta a fejét elgondolkodva. - Ennyi. Ha kérdésed van megtalálsz velük. - mondta és ránk mutatott. Én röhögve ráztam a fejem.
- Gábor vagyok - mondta az egyik pasi kissé összeborzongva a saját neve hallatán - de Gabnek hívjatok lécc. Kössz. Haverjaim: Ricsi, Dave, Pííítööör - mondta röhögve - és ennyi.
- Dave vagyok, jöhetnek azok a zenék amiket öhm... Becky mondott. Szüleim elváltak, apámmal élek. Van egy öcsém. Kész - mondta és röhögve összepacsizott az egyik sráccal, mint később kiderült ő "Pííítööör".
- Peter vagyok, zenék ugyanazok, csak FOB kilőve, viszont odamegy még a Black Sabbath, Iron Maiden, Deep Purple. - hátralépett. - Ja és nem "Pííítööör"!!!
- Alice vagyok, hívhattok Alnek is. Kedvenc énekeseim, bandáim: Beyoncé, Taylor Swift. Általánosban iskolaelső voltam, ezen a gimiben sem szeretnék változtatni - nézett körbe fenyegetően. Egyöntetű röhögés volt rá a válasz. Kissé megalázottan (de ezt ő nem mutatta, csak fennhordta az orrát) visszalépett.
- Rosalie vagy, de légyszi hívjatok Rose-nak. Köszi - nézett körbe - Kedvenceim ugyanazok amiket Al mondott. A nagymamáméknál élek, anyukámék Magyarországon maradtak.
- Rendben. Remélem mindenki figyelt - nézett körbe az öfő. - És most futás vacsorázni, de előtte még el szeretném mondani, hogy vacsora után tábortűz!!! - mosolygott. - Itt találkozunk - az utolsó szavakat nem hallotta senki, mert elrohantunk kajálni. Éppen azt ecseteltem Flónak, kissé lemaradva a többiektől, hogy Ricsi mennyire, de mennyire helyes.
- Aham tényleg. - mondta, de aztán suttogóra fogta. - Én Gabre vetettem szemet... - vallotta be, mire leesett az állam.
- Úúúristeeen!!! - mondtam elképedve. - De amúgy igazad van, téll tök helyes ő is. Most viszont futás kajálni mert éhen halok. - fogtam karon és elrohantunk mindenki mellett a kajáldába. A kajáról csak annyit, hogy semmi extra nem volt. A tábortűz elmaradt, mert elkezdett szakadni az eső úgyhogy a két tanár bezavart minket a szobáinkba. Gyorsan elaludtam. De jó volt ez a nap...
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése