Oldalak

2012. január 29., vasárnap

1. rész

Itt az első feji, reméljük sokan olvassátok majd!!!:))xoxo

2011. augusztus 19.

Hú. Végre ideértünk. Párizsba költöztünk, most éppen ülök az ágyamon és írok. Anya mondta, hogy mivel most költöztünk ide és még új leszek a gimiben (most kezdem a kilencediket) legyen egy kis társaságom. Hát nem is tudom... Mindegy, úgyis még csak nyár van. Na szóval, megígértem legjobb barátnőmnek, Annusnak, hogy tartani fogom vele a kapcsolatot, hiszen Pest és Párizs között van egy pár km... Az új házunk nagyon tetszik!! Kicsit modern, nagy ablakai vannak szép kertje amiben van egy medence és annak vagy egy kis kiugrója ami jakuzzi. Oké, most hogy így ezt elmondtam, kissé elkényeztetett, buta libának tűnök, de ez nem így van. Szeretek olvasni, táncolni és a zene a mindenem (főleg a rock, punk, ska és néha egy kis pop is jöhet). Gyorsan dobtam egy SMS-t Ann-nek hogy ne aggódjon, ideértünk épségben és hogy most kéne pakolni... Na igen. Lekiabáltam anyunak, hogy kell-e egy kis segítség mire azt mondta, hogy nem kell de a szobámban pakoljak össze. Rendben. Hát, úgy őszintén max. másfél óra alatt kész lettem volna, csak mivel én szeretek szöszmötölni az apróságokkal kb. 3 órámba telt. De nem baj. Aztán anya feljött és kért, hogy menjek segíteni a szekrényeket meg az ágyat felhozni a lépcsőn, és végül sikeresen berendeztük a szobámat. Egész szép lett. Mivel jó tanuló vagyok és voltam pár versenyen az érmeimet meg az okleveleket rendezgettem, míg anyu elment egy kis megbeszélésre a jövendőbeli ofő-mel. Hát virultan érkezett haza és vacsi közben mesélt, hogy mi volt.

- Az ofő nagyon lelkes, mindent elmesélt, hogy mi hogyan megy itt, adott egy példányt a házirendből, tessék - nyújtotta oda a vaskos köteget. Megrökönyödötten néztem rá és az ismert "ezt most komolyan mondod?! " pillantással méregettem, miközben kapkodtam a tekintetem a házirend és anya között. Ő csak elmosolyodott. - Nyugi Becky!! Ezek csak olyan csöppségek mint például, minden késés esetén igazolatlan óra, csak igazolással elfogadható a testnevelés elhalasztása - itt neheztelve pillantott rám - nem lesz semmi baj!
Na igen... Általánosban elég sokszor hivatkoztam arra, hogy fáj a hasam és ezért nem tudtam tesizni... Na de nem én voltam az egyedüli! Estére nagyjából kipakoltunk miközben anyu mesélt, hogy lesz gólyatábor, augusztus 21-28-ig. Ennek igazán örültem, mert közölte, hogy lesz gólyabál is. Na, most jött el az a pillanat, hogy eldöntöttem, holnap megyek vásárolni. Meg is kérdeztem anyut, aki rögtön elengedett. Kicsit furcsálltam a dolgot, hiszen eddig nem szokott csak így elengedni. De - gondoltam - Biztos csak azért van, hogy ne legyek ideges a suliban a gönceim miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése